Fixamooz

Fixamooz

آموزشی
Fixamooz

Fixamooz

آموزشی

نحوه دانلود از یوتیوب اندروید

YouTube.com چیست ؟

 

یوتیوب (YouTube) سومین وبگاه پرطرفدار دنیا پس از گوگل و فیس‌بوک و پیش از یاهو! و بزرگترین شاخهٔ گوگل است که در نوار ابزار این وب‌گاه دیده می‌شود. یوتیوب معروف‌ترین وبگاه بارگذاری و تماشای ویدئو است که توسط سه کارمند سابق پی‌پل در فوریه سال ۲۰۰۵ ایجاد شد. چاد هرلی، استیو چن و جاوید کریم پس از موفقیت‌های وبگاه فلیکر، تصمیم به ایجاد یوتیوب گرفتند

یوتیوب توسط چاد هرلی، استیو چن و جاوید کریم پایه‌گذاری شد که هر سه از کارمندان شرکت پی‌پل بودند. هرلی در دانشگاه ایندیانا در پنسیلوانیا درس طراحی می‌خواند در حالی که چن و کریم در دانشگاه ایلی‌نوی در اوربانا دانش کامپیوتر را فرا می‌گرفتند.

آن‌ها پس از موفقیت وبگاه فلیکر برای بارگذاری عکس، تصمیم گرفتند وبگاهی برای بارگذاری ویدئو ایجاد کنند و به همین منظور، در آپارتمان چن در سان‌فرانسیسکو میهمانی شام برگزار کردند و در این‌باره بحث کردند. سرمایه‌گذاری آن‌ها برای راه‌اندازی این شرکت ۱۱٬۵۰۰٬۰۰۰ دلار بود. نخستین دفتر فنی یوتیوب بالاتر از یک رستوران پیتزا فروشی ژاپنی در سان ماتیو، کالیفرنیا قرار داشت. سرانجام دامنهٔ وب‌گاه یوتیوب در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۰۵ فعال شد و در طول چند ماه توسعهٔ فراوانی یافت.

اولین ویدئوی بارگذاری‌شده در یوتیوب بنام من در باغ‌ وحش جاوید کریم را در باغ‌ وحش سن دیگو نشان می‌دهد. این ویدئو در تاریخ ۲۳ آوریل ۲۰۰۵ به وبگاه یوتیوب ارسال شد و هنوز هم می‌توان آن را تماشا کرد.

یوتیوب عمومی در ماه مه سال ۲۰۰۵، شش ماه پیش از راه‌اندازی رسمی در نوامبر ۲۰۰۵ ارائه‌شد. این وبگاه به سرعت رشد کرد و در ماه ژوئیه سال ۲۰۰۶، اعلام شد که در هر روز در یوتیوب بیش از ۶۵٬۰۰۰ ویدئو بارگذاری می‌شود و ۱۰۰ میلیون بار مورد بازدید قرار می‌گیرد. با توجه به آمار ارائه‌شده توسط شرکت تحقیقات بازار کام اسکور، یوتیوب بهترین وبگاه بارگذاری ویدئو در ایالات متحده آمریکا است و ۴۳٪ مردم این کشور، ویدئوهای خود را در این وبگاه بارگذاری می‌کنند و در ماه مه سال ۲۰۱۰، ۱۴ میلیارد فیلم در یوتیوب بارگذاری شده‌است. در هر دقیقه، حدود ۶۰ ساعت ویدئو در یوتیوب بارگذاری می‌شود که حدود سه‌چهارم این ویدئوها را مردم ایالات متحده آمریکا بارگذاری می‌کنند. وبگاه یوتیوب در ماه ۸۰۰ میلیون کاربر منحصربه‌فرد دارد. بر اساس رتبه بندی سایت الکسا، یوتیوب پیش از فیس‌بوک و گوگل و پس از یاهو!، سومین وبسایت پربازدید اینترنت است.


در سال ۲۰۱۰ پس از کناره گیری چاد هرلی از سمت مدیریت کل یوتیوب، سالار کمانگر، یکی از ایرانیان آمریکا به عنوان مدیر کل یوتیوب منصوب شد.

 

 

برخی از ویژگی های اپلیکیشن کاربردی یوتیوب YouTube اندروید

 

  • دسترسی به میلیون‌ها ویدئو در دسته بندی‌های مختلف
  • امکان جست و جوی هوشمند و قوی در میان ویدئوها
  • امکان دادن کامنت و یا لایک کردن ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده
  • امکان به اشتراک‌گذاری آسان ویدئوها توسط کاربران و شما
  • سرعت بالا در بارگزاری ویدئوهای ذخیره شده برروی دیتابیس
  • امکان استفاده از نرم افزار و مشاهده ویدئوها بدون عضویت

 

یوتیوب با تم مشکی

 

یوتویوب، بزرگترین شبکه اجتماعی اشتراک گذاری ویدیو در این کره خاکی است و تمامی افراد در جهان این شبکه را می‌شناسند و کمتر کسی است که خبری از آن نداشته باشد ولی مشکلی با رابط کاربری برنامه وجود داشت که بلاخره حل شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با اینکه یوتویوب نرم افزار موبایلی نیز داشت اما هرگز امکان شخصی سازی آن وجود نداشت. حساب کنید در شب قصد دیدن ویدیویی را دارید و تم سفید رنگ یوتویوب نیز قرار است چشمان شما را اذیت کند. آیا در این شرایط باز هم اقدام به دیدن ویدیو مورد نظر خود می‌کردید؟  خوشبختانه این موضوع دیگر حل شده و یوتویوب بلاخره رنگ مشکی را به برنامه خود اضافه کرده است و شما می‌توانید از طریقه تنظیمات، به این گزینه دسترسی پیدا کنید.

 

 

یوتیوب تی‌وی(YouTube TV) چیست ؟

 

یوتیوب تی‌وی(YouTube TV) بالاخره رسید. یوتیوب تی‌وی پتانسیل بالایی در تغییر گرایش‌های تلویزیونی خواهد داشت. یوتیوب تی‌وی عملکردی مشابه تلویزیون‌های کابلی دارد البته با این تفاوت که افراد می‌توانند شبکه‌های مورد علاقه خود را از طریق اینترنت و بدون نیاز به کابل و تلویزیون تماشا کنند. این سرویس که از امروز کار خود را در چندین شهر مختلف آغاز کرده، بیش از ۴۰ شبکه سرگرمی، اخبار و ورزش را با پرداخت ۳۵ دلار ماهانه در اختیار مخاطبین قرار می‌دهد. البته این سرویس فعلا کمی ضعیف به نظر می‌رسد اما احتمال می‌رود به زودی بینندگان تلویزیونی را شگفت‌زده کند و البته تبلیغ‌کنندگان هم علاقه خود را به تبلیغ در این سرویس نشان داده‌اند.

گوگل (شرکت مادر یوتیوب) معتقد است که می‌تواند افراد زیادی که علاقه‌ای به پرداخت اشتراک ماهاته برای تماشای شبکه‌های تلویزیون ندارند را به راحتی جذب سرویس خود کند. کلی مریمن معاون ارشد یوتیوب می‌گوید: افراد زیادی هستند که به تلویزیون‌های کابلی علاقه ندارند. این افراد دوست دارند برنامه های تلویزیونی را بر روی دستگاه‌های خود و بدون نیاز به کابل تماشا کنند. شرکت‌هایی وجود دارند که چنین سرویس های مشابهی را ارائه می‌دهند اما باز هم به طور کامل از اتصال کابلی به تلویزیون بی‌نیاز نیستند.

یوتیوب با ورود به دنیای تلویزیون نام و اعتبار خود را به این عرصه هم وارد می‌کند. از آنجایی که وب‌سایت یوتیوب بیش از ۱ میلیارد بازدید کننده دارد، تبدیل بخش کوچکی از این بازدید کنندگان به تماشاگران تلویزیونی هم یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود. اما برای رسیدن به اهداف آرمانی و عرضه اندام به عنوان یک شبکه تلویزینی تمام عیار، اقدامات مهمی هستند که باید به آنها جامه عمل پوشانید.

 

چگونه از یوتیوب به صورت آفلاین استفاده کنید

 

اگر همواره با مشکل اینترنت مواجه هستید و نمی توانید اکثر مواقع آنلاین باشید، اما به تماشا کردن ویدئو علاقه زیادی دارید، آنگاه ویژگی یوتیوب آفلاین چاره مشکل شماست.

کلیک- این ویژگی به کاربران یوتیوب اجازه می‌دهد که حتی در زمانی که به اینترنت دسترسی ندارند، از ویدئو های موردعلاقه‌شان در دستگاه‌های آی او اس و اندروید لذت ببرند. در این مطلب ویژگی یوتیوب آفلاین و چگونگی استفاده از آن را توضیح می‌دهیم.
ویژگی یوتیوب آفلاین در سال 2014 میلادی راه اندازی شد. این ویژگی به کاربران آی او اس و اندروید اجازه می‌دهد که ویدئوهای یوتیوب را برای تماشا در زمان های بعدی در دستگاه‌شان ذخیره کنند. این ویدئوها را می‌توانید به وسیلهٔ وای فای و یا داده‌های موبایل دریافت کنید. این ویژگی دارای حمایت تبلیغاتی است، یعنی باید قبل از اینکه ویدئوی خود را دریافت کنید، یک آگهی ببینید.

  • تمام ویدئوها قابل‌دسترسی نیستند

شایان‌ذکر است که تمام ویدئوها برای مشاهدهٔ آفلاین قابل‌دسترسی نیستند. بسیاری از محتوای محبوب یوتیوب قابل دریافت است بااین‌وجود این امکان نیز وجود دارد که شما ویدئوهایی را بیابید که دسترسی لازم برای دریافت را ندارند. 

  • آفلاین در دسترس

هر ویدئو دانلود شده را طی 48 ساعت آینده می‌توان تماشا کرد و پس از آن مدت‌زمان، شما باید یک منبع اتصال اینترنتی در حال کار را بیابید و مجدداً ویدئو را با برنامهٔ یوتیوب برای هرگونه تغییرات و در دسترس بودن انطباق دهید.

 

برای دانلود از یوتیوب اندروید با این نرم افزار مراحل زیر را دنبال کنید :


1- وارد سایت tubemate.net   شده و این نرم افزار را از طریق روش های موجود دانلود نمایید .
2- با توجه به اینکه این نرم افزار را از گوگل پلی دانلود نکرده اید به صورت پیش فرض اندروید اجازه نصب آن را به شما نخواهد داد . برای اینکه بتوانید این نرم افزار را نصب کنید به بخش تنظیمات (Settings) گوشی خود رفته سپس وارد قسمت Security شده و گزینه Allow installation From Other Sources را فعال کنید و سپس Ok را بزنید .
3- حال فایلی که دانلود کرده بودید را پیدا کرده و نرم افزار Tubemate را نصب کنید .
4- در این مرحله شرایط استفاده از نرم افزار را تایید کرده و بعد از نصب نرم افزار روی گزینه Ok کلیک کنید .
5- چون برای اولین بار است که نرم افزار دانلود از یوتیوب Tubemate را اجرا می کنید ابتدا در قسمت Home مجموعه ای از ویدئوها برای شما نمایش داده می شود همچنین شما می توانید خودتان ویدئوهای مورد نظرتان را از سایت youtube دانلود نمایید .
6- ویدئو مورد نظر خود را که می خواهید از یوتیوب دانلود کنید انتخاب کرده و روی فلش آبی بالای صفحه کلیک کنید تا بتوانید کیفیت های موجود برای دانلود را انتخاب کنید . بعد از انتخاب کیفیت دانلود روی دکمه Download کلیک کنید .
7- بعد از اتمام دانلود از یوتیوب ، در قسمت بالای گوشی شما صفحه ای ظاهر می شود و شما می توانید با کلیک روی آن فایل دانلود شده خود را پخش نمایید .
8- در صورتی که می خواهید در زمان دیگری ویدئو دانلود شده از یوتیوب را پخش کنید به بخش Download list نرم افزار Tubemate رفته و در آن جا ویدئو مورد نظر تان را پخش کنید .

 

 

نحوه دانلود از یوتیوب بدون نرم افزار

 

برای دانلود از یوتیوب بدون نرم افزار و تنها با استفاده از خود سایت یوتیوب مراحل زیر را دنبال کنید :
1- ابتدا وارد سایت یوتیوب شوید . ( البته همان طور که می دانید این سایت فیلتر است و باید با استفاده از نرم افزارهای تغییر IP اقدام به باز کردن این سایت نمایید . )

 


2- در قسمت سرچ باکس این وب سایت ، موزیک یا ویدئو مورد نظر خود را جستجو نمایید . به عنوان مثال ما در این قسمت ehsan khaje aminri را سرچ کردیم . ویدئو مورد نظر خود را انتخاب کنید که ما در این قسمت موزیک ویدئو 30 سالگی را انتخاب کردیم .
3- حال در نوار آدرس سایت ، قبل از کلمه Youtube ، دو حرف ss را وارد کرده و اینتر کنید .

 

 


4- در صفحه جدیدی که باز می شود روی لینک download video in browser کلیک کنید .

 


5- در این بخش می توانید کیفیت دانلود ودئو خود را انتخاب کنید . به عنوان مثال MP4 و سپس بر روی  دکمه Download  کلیک کنید .

 

 




 


ادرس سایت ما :
  http://fixamooz.com

 ادرس کانال تگرامی ما : https://t.me/fixamooz

ادرس اینستاگرام ما : https://instagam.com/fixamooz

ممنونم از اینکه با همراه بوده اید شما می توانید با مراجعه به سایت فکیس آموز هر روز چند مطلب جدید بیاموزید و از ارشیو مطالب دنیای تکنولوژی به صورت رایگان بهره مند بشوید 

 

 






نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.